~~SaNTAi di Sawah Padi & Alor Setar~~

Assalamualaikum...saya seronok bila kawan-kawan bersama saya..hehe..saya sangat suka kehijauan...saya sgt suka sawah padi..hehehe...terima kasih ye kawan-kawan saya : najihah dan ameerah....im happy!!! Syukur Alhamdulillah....

                                             ~~saya terenung melihat kuasa ALLAH~~


                                             ~~cantik pemandangan di sini~~

                                                   ~~ kuasa Allah~~





SanTai Di Alor Setar....Masjid Zahir+Masjid Al-Bukhary+Taman Rekreasi + Bowling Time....heeeee =)




                                                            Masjid Al-Bukhary  ^_^

                                                      ~~Girlz~~

~~ Sibuk Tengok Kamera~~ heee....

~~ Girl with Kamera Nikon~~


~~ Masjid Zahir~~

~~ Terbaik lah~~

~~ santai~~


~~bowling Time~~

~~ Lunch~~





No comments: