~~Hari Berganti Hari~~

Alhamdulillah..saya sedang bercuti di Perlis...iaitu kampung saya la..hehehe..saya bersyukur sebab dapat duduk di rumah bersama keluarga...Saya berterima kasih kepada org yang telah menemani saya balik ke Perlis..iaitu Alhuub saya dgn adik nya..hehehe..syukur pd Allah..alhamdulillah perjalanan kami di permudahkan oleh Allah..Alhamdulillah...sepanjang saya berada di rumah..saya berpuasa..alhamdulillah...^_^ saya juga menjaga tubuh badan saya..saya akan berjoging setiap petang...kalau saya x pergi bermakna hujan yer..hehehe..malam2 pun saya menjaga jugak..tahan supaya saya biasa xmakan malam..hanya makan epal sahaja...hehehe..doakan saya beterusan yer..supaya saya tidak sakit lg..hehehe..saya jugak kadang2 melayan cerita korea sehingga pukul 12 tgh malam..hahaha...tu hobi saya..suke dgn citer korea nih..hehehe..jgn marah yer..xlama lg saya akan menjadi pelajar kembali..hehehe..saya akan amik degree di KUIS..heheh..Ijazah Sarjana Muda Syariah dan Undang-Undang...insya Allah..hehehe...sahabat-sahabat..doakan saya yer...saya xkisah dimana pun saya belajar..jd ilmu saya tu lekat di dada hingga akhir hayat saya..dan saya akan sebarkan ilmu saya tu kepada semua masyarakat saya nnt..hehehe..saya xsabar nye nak masuk KUIS...hehehe..saya tahu undang-undang sekarang..dah ketat..saya xnak cari pasal lagi..jd saya nak sibukkan diri saya ni dgn perkara yang berfaedah...Insya Allah...hehehe..apapon..saya dah xnak percaya sapa2 lg...saya dah xsanggup lg..cukuplah sekali...saya akan ingat sampai saya mati...esok saya perlu wat medical check up...sebab saya x buat apa2 pon lg..huhuhu...doakan saya yer..supaya saya dimurahkan rezeki oleh NYA..Ameen..^__^

No comments: