~~Kembali Ke Kehidupan Belajar~~

Alhamdulillah....esok sy akn bertolak ke BANGI..dengan mama dan kakak sy yg tersyg...sebab Isnin ni 31 oktober...sy daftar tuk masuk degree..hehehe...degree ape?? DEGREE OF SYARIAH AND LAW....wow...xsangka sy akan jd bakal peguam syariah...InsyaALLAH..hehehe...xsabar la..saya nak hafal,nak tuntut ilmu,nak study discuss...n wat assignment,nak share ilmu with lecterur...nak jd pelajar yg baik dan disiplin...saya cemburu kawan2 sy yg dh hbs degree..hehehe....tahniah tuk korang semua...saya nak berjuang habis-habisan tk degree ni...sy nak buktikan kpd semua yg sy BOLEH !!! Insya Allah...Ameen...heheh..dengan berkat doa ibu bapa...saya pasti boleh teruskan kehidupan saya...saya redha dgn apa yang ALLAH rancangkan tuk sy..insya Allah....sahabat-sahabat...doakan tuk sy yer...doakan tuk keluarga sy supaya mereka dipermudahkan segala urusan dan dimurahkan rezeki..Ameen...saya syg mereka...sy syg semua...mmmmuahhhhhh!!! 

No comments: