~~Hari-Hari Yang Menguji Ku~~

alhamdulillah...bersyukur kepada Allah Taala...
harini kena ngulang kaji pelajaran untuk Tahun 1 Ibnu Sina...
so...aku perlu bg apa yang perlu dibaca..hehehe...
seronok sgt...heheh..bdk2 pun suke...
Soalan dah siap..JAIS yang buat...lega2...
tugas guru kena la tgk apa yg perlu bdk2 baca...
dah la selsema...batuk...aduhai...peritnya...Allah menguji ku lagi...huhuh....
sabar wizana...sabar la banyak...
di mana kamu berada tetap ada ujian dari Allah...
aku redha....
Kenapa lah dgn aku ni...
kenapa aku emosi sgt yer...hurmmm...
emosional btul..kui3..
skrg ni aku dah lain la...aku dh malas nak cakap2 apa da...
aku nak diam je lau org sembang2..
aku nak menyepikan diriku dengan ayat2 ALQURAN...
xkira la susah atau senang...
dan xkisahla sesibuk mana pun..aku nak selitkan jgk tuk mengingati ALLAH S.W.T...insya Allah..harap2 aku
dapat istiqomah...ameen...
yang aku xleh duduk senang skrg ni...
aku xleh tgk result aku lgi...aduhai...
ape lah nasib aku ni...
dok tggu MARA byr yuran...xbyr2 lgi..
ni lah kelewatan KUIS dalam sistem nya...
sampai bila nak perbaiki yer...
xhbs2 nak duit je...
aku srkg hanya tggu jer...hehehe...
nak guna gaji??
mmg xckup la...waaaaaaaa...sabar je lah..

Aku bersyukur sgt pd ALLAH...sebab apa...sebab AYAH KU TERSYG ...belikan kereta tuk aku...huhu...walaupun xbincang dgn ku..tp alhamdulillah...sekurang2 nya ada la jugak transport nak ke mana2...senang la ada kereta...syukur2....

Semalam kawan Al-Hubb col aku...dah tdor dah sebenarnya...tp mungkin ada apa2 berlaku...terus aku col balik...then Al-Hubb gtaw aku..yang hp,dompet n segala nya hilang...aku terus sedar la...kesian btul dekat Al-Hubb...sabar byk2 yer Al-Hubb...ku berdoa agar org yang ambil tu dpt balasan...ameen...

Hari ni mulakan kerja ku dengan Bismillah...dan di sudahi dengan Alhamdulillah....  =)

No comments: