~~ALLAH MENGUJI DIRIKU~~


Alhamdulillah...setelah beberapa jam update blog...selesai jugak..harap2 semua kawan2 yg lawati blog saya terhibur dgn sedikit perkongsian ttg ilmu2...Insya Allah..sama2 la kita...hari ni dah ada kat bumi tercinta....perlis indera kayangan...alhamdulillah...terima kasih ALLAH..krn telah mempermudahkan segala urusan ku...amin....
Aku dah malas nak amik tahu hal sapa2 lagi..aku nak berubah tuk jdi lebih baik...mgkin aku xlayak tuk bersama mereka..tp aku nak hiraukan segala kata2,kutukan2,n semuala dari mulut manusia yang xpernah penat tuk mmbuat fitnah...dan mulut yg nak kata pd aku..aku ni sapa..atau apa...alhamdulillah..aku gembira dgn hidup skrg..dgn family serta shbt2 yang lain serta dgn Firdaus...Insya Allah..dia byk mendorong ku...menasihati ku supaya bersabar walaupun kita pernah melakukan satu kesilapan...maka kita perlu meminta maaf...tugas ku selesai dh di situ..maka mereka dgn ALLAH...dia jugak byk bg semangat kpdku supaya terus kan hidup..katanya..cailah kawan sebanyak manapun...tp musuh jgn..maka aku tdk m'anggap mereka sebagai musuh ku..malah aku anggap mereka hanya saudara seIslam ku...shbt2 yg laen,ku tidak kisah apa kau ingin cerita kan pasal diriku..xsemua manusia sempurna...xsemua xpernah wat silap dlm hidup mrk sendiri...terima kasih kepada shbt ku nur suhada,farah,kak pah,jihah,kak not,faizah,ameerah,nailah terutama sekali...hehehe...then shbt2 yg len yg telah byk memberi ku semangat tuk terus kan perjuangan ni...alhamdlillah...amiin...konvo ku nnt...aku xkisah apa pandangan diaorg thdp ku...tp aku pasti ALLAH akan menemukan kami dgn cara yg lain..ALLAH MAHA BERKUASA....aku yakin dengan NYA...insya Allah..pasti!!! segulung diploma...dan mgkin aku akan sambung di KUIS..degree syariah dan undang2 insya Allah...yg pasti aku akan hbskan degree ku..belajar di mana pun sama shj..cuma nak tukar angin dan suasana berada di bumi Anbia...insya Allah..rezeki xkemana...kalo xdpt maknanya ada hikmah la tu...hehehe...redha dgn ketentuan Allah..insya Allah..ada kemanisan...tp aku heran kenapa ada yg xboleh terima ketentuan Allah..
hurm...marilah kita muhasabah diri kita balik..kembali kpd Allah...sahabt2 aku tidak kisah apa yang kau ingin pikirkan ttng ku....aku hanya ingin mengatakan terima kasih dan ALHAMDULILLAH...=) ALLAH hanya akan uji pd hambaNYA yang betul2 sabar...Allahuakhbar...3x...


balik dri perlis...terus tunjuk kain tuk wat bju raya pd famili...bukan main senyum lg..hehehe...kali ni tema hijau laut...n style kurung betawi..hehehe...ewahhh...bergaya la semua..hahaha...leh amik pic byk2 ni..hahaha....thnks mama n ayah krn telah banyak memberi sokongan kepadaku...=(

No comments: